Slengerlista

Her de jeg ga personstemmer under årets valg!

NB; Har oppdatert listen med tre gode kandidater med innvandrerbakgrunn! Vi står i fare for å få et blendahvitt bystyre. Slett ikke verdig en verdensby som Bergen!

Mer åpenhet, mer demokrati! Jeg følger opp Carl Christian Grøndahls initiativ og er ikke bare åpen om hva jeg stemmer og hvorfor – men også om hvem jeg kumulerer inn i valget i Bergen Kommune. Jeg har plukket listen basert på min egen erfaring med folk i sosiale medier, eller researchet de siste dagene. Jeg dropper forhåndskumulerte personer, men ønsker å løfte bra folk som utenfor sikker plass på listen. Det er folk jeg kan være uenige med, men som er villig til å diskutere i et åpent transparent format. Her er listen:

I klassen «bra folk som mestrer dialog i sosiale medier «:  

I klassen «Bacon til folket»: 

I klassen «høyremennesker med multikulturell kompetanse»:
Etter å ha sett på listene frykter jeg at vi får et veldig monokulturelt byråd – helt uten fremmedkulturell kompetanse. Det må vi selvsagt unngå i en verdensby som Bergen. Siden partiet Høyre trolig vil stå sentralt i politikkutformingen og gjøre et bra valg, akkummulerte jeg tre dyktige innvandrere fra Høyres liste.
• Bas Bultje (H)
• Abdelmajid Jerad (H)

3 kommentarer om “Slengerlista

  1. Du fant et par gode Frpere også ja! -Det er bra, de skulle jeg gjerne hatt med da jeg stemte på torsdag. Føler at listen din er mer gjennomarbeidet enn min! -Det er godt å se! Håper du finner noen med innvandrerbakgrunn.

Legg igjen en kommentar

